2016. jan 18.

Jenei András: Nyeregben a Konstantin-kereszt - hangos könyv

írta: m admin
Jenei András: Nyeregben a Konstantin-kereszt - hangos könyv

jenei_andras_nyeregben_a_konstantin_kereszt.jpg

"Gyerekként mindig arra vágytam, hogy legyen egy saját biciklim. Tinédzser koromban azért tanultam tovább, hogy mentős lehessek.
Gyorsan kikerültem az életbe, a beteg emberekkel való munka lett a hivatásom, majd az első fizetésemből megvettem az első kerékpáromat is.
Aztán elvégeztem a mentőszakápolói iskolát és a második álmom is valóra vált.
Már sok éve dolgoztam, amikor jött egy ötlet, mi lenne, ha a hobbim összekötném a hivatásommal?
Na nem találtam fel a spanyolviaszt, de jó volt elkalandozni a gondolataimban és látni, ahogy megszületik a terv, majd felépül valami…
Ebből született meg ez a történet, ami akár lehetne maga a valóság is." (Jenei András gondolatai regényéről)

Jenei András: Nyeregben a Konstantin-kereszt - hangos könyv formájában az alábbi linkeken érhető el:

  1. 01-Jenei_Andras-Nyeregben_a_Konstantin-kereszt.mp3 - Előszó - I. fejezet (22:29 min, 22,5 Mbyte)
  2. 02-Jenei_Andras-Nyeregben_a_Konstantin-kereszt.mp3 - II. fejezet (37:23 min, 36,3 Mbyte)
  3. 03-Jenei_Andras-Nyeregben_a_Konstantin-kereszt.mp3 - III. fejezet (26:10 min, 25,6 Mbyte)
  4. 04-Jenei_Andras-Nyeregben_a_Konstantin-kereszt.mp3 - IV. fejezet (23:53 min, 23,4 Mbyte)
  5. 05-Jenei_Andras-Nyeregben_a_Konstantin-kereszt.mp3 - V. fejezet (41:46 min, 40,5 Mbyte)
  6. 06-Jenei_Andras-Nyeregben_a_Konstantin-kereszt.mp3 - VI. fejezet (18:31 min, 18,2 Mbyte)
  7. 07-Jenei_Andras-Nyeregben_a_Konstantin-kereszt.mp3 - VII. fejezet (24:50 min, 24,3 Mbyte)
  8. 08-Jenei_Andras-Nyeregben_a_Konstantin-kereszt.mp3 - VIII. fejezet (22:14 min, 21,8 Mbyte)

 

A hangoskönyv letölthető egyben, torrent formában is, innen. (202,9 Mbyte)

A könyv szöveges formája itt olvasható.

(források: mek.oszk.hu, moly.hu)

 

 

Szólj hozzá

könyv regény irodalom hangoskönyv kortárs regény történelmi regény Jenei András Jenei András Nyeregben a konstantin-kereszt könyv MP3