2016. jan 27.

Jenei András: Dűneszemek - Novelláskötet és hangoskönyv

írta: m admin
Jenei András: Dűneszemek - Novelláskötet és hangoskönyv

Dűneszemek címmel jelent meg Jenei András, a Buda-környéki Látássérültek Közhasznú Egyesülete alelnökének legújabb könyve. Ezúttal egy novelláskötet. András többször is azt nyilatkozta korábban, ha nem veszíti el a látását, talán soha nem lesz író belőle.

duneszemek_jenei_andras.jpg

(fotó: budaorsinaplo.hu)

„Kimentem a világba, megálltam a peremén és leültem a földre – írja a kötet fülszövegében. -  Belemarkoltam a porhanyós homokba, majd ahogy az ujjaim között kifolytak a homokszemek, elgondolkodtam.

 A homok. Lehet fehér, sárga, vörös, vagy akár szürke, de mindenhol ugyanaz és mégis más. Ugyan apró morzsákból áll össze; legyen egy fűcsomó alatt, a szőlőtőkék között, a tengerparton, vagy éppen a sivatagi dűnék testében, de mindenhol homoknak hívják.

S akkor felmarkoltam belőle egy adagot és tollat ragadtam, írást formáltam belőlük, így bármit is adnak eljuthatnak ahhoz, aki ezen sorokban velem és gondolataimmal szintén felmarkolja majd őket.

Valós történések, pillanatnyi gondolatok füzére lett belőlük, s ha érthető, ugyanúgy elgondolkodtat, mintha csak a sima értelmet emeljük ki a novelláimból...”

A könyv megvásárolható többet között a Buláke budaörsi irodájában, a Patkó u. 7-ben és a szerzőnél. Vagy írhatnak ide is:  stormbringe[kukac]freemail.hu. A borítót, mint András korábbi könyveinél is (ez a 12.)  Kaszás Zsófia tervezte.

(forrás: budaorsinaplo.hu)

A könyv letölthető hangoskönyv/MP3 formátumban innen.

Szólj hozzá

irodalom kortárs regény online könyvtár vakoknak letölthető könyv látássérülteknek magyar hangoskönyv Jenei András BULÁKE könyv MP3