2016. jan 15.

Bogács - Életmódtábor 2011

írta: m admin

A képre kattintva a BULÁKE képgalériájára juthatsz!

2011. Bogács

"A 2011-es évben (június 22-től 28-ig) eljutottunk az 5. életmódtáborunkhoz is. Bogácson-szinte karnyújtásnyira Egertől- az Alabástrom panzió vendégszeretetét és az általa nyújtott környezetet élvezve ismét pihenhettünk és rengeteg színes programmal összekötve kikapcsolódhattunk. Negyven-egynéhány tagok, és a korábbi évekhez hasonlóan családtagjaik, barátok ébredhettek a panzió kertjében csörgedező patak, vagy akár a település halk, de annál hangulatosabb harangjának a hangjára; indíthatta napját a bőséges és széles választékú reggelivel, majd folytathatta a napot tetszése szerint.
Az egy hét alatt voltunk az egri várban, ahol átérezhettük a hely „törökverő” szellemét, tiszteletünket tehettük Gárdonyi Géza sírjánál, kipróbálhattuk az íjászatot és vakosan megnézhettük a domborművet a kapuban. Jártunk a Noszvaj-tó partjánál, sétálhattunk a környező sétányokon is, majd összebújtunk egy, vagy több közös fényképhez. Túrát tettünk- idősebbek és fiatalok egyaránt- a Bogács szomszédságában lévő (kb. 6 km) Cserépfaluban is, ahol csoportokra bomolva volt, aki a barlanglakásokat, vagy egy erdei túra után a „hegy” tetején lévő kilátót és onnan a tájat nézhette meg. Ezalatt tagjaink csendes őrültjei, a pecások a panziónktól nem messze lévő horgásztónál próbáltak szerencsét és figyelhették kapásjelzőiket. Kihagyhatatlan lett volna a környék másik legnépszerűbb helye, a Szépasszony-völgye. Itt országunk egyik legnemesebb borvidékének nedűit és mellette gyomrunknak lényeges és finom ételeit tüntethettük el viszonylag hosszabb idő alatt...
Esténként közös vacsorák alatt beszéltük meg, hogy ki és milyen élményekkel lett gazdagabb, mi lesz majd a következő napi program, valamint ilyenkor a táborunk elején elindított- a gyerekek számára- ki és mennyit evett verseny alakulását tártuk fel. Voltak tagjainkból olyanok, akik elindultak a helyi zenés programokra, aztán másnap mosolyogva mesélték, hogy még néha a legidősebbek is táncra perdültek, vagy hangosan énekeltek. Utolsó nap csapatos lovaskocsikázás súgta: holnap már indulunk, ma még miénk a nyár. Az utolsó naplementekor pedig búcsúzásként grillpartit, némi éneklést és a gyerekek versenyének az eredményhirdetését tartottuk, így jó hangulatban zártuk az egyhetes tábort."

Jó humorú, írói vénával megáldott Berczi Józsi munkatársunk tollából, egy élménybeszámoló született, melyet itt találhattok meg, jó olvasást és kikapcsolódást kívánunk hozzá! :)

Szólj hozzá

élmény programjaink életmódtábor Bogács látássérülteknek bulake programok Berczi József BULÁKE